piątek, 26 września 2014

Rozdział 3

Co on takiego zrobił że Zuzka się zarumieniła? 
*
Spojrzałam jeszcze raz na Wiki a później na Zuzke obie chichotały.Obróciłam się do mulata on spojrzał mi w oczy i się figlarnie uśmiechną po czym pochylił się nad moim uchem i szepną:
-Może zostawimy bande dzieci i pójdziemy się zabawić-po czym zamruczał i ugryzł płatek mojego ucha,a ja drgnęłam po czym odepchnęłam go mocno ręką i wyszłam zła a nawet nie wyszłam wkurwiona.Co on sobie myśli że jestem jakąś pierdoloną puszczalską dziwką-Co to, to nie!!!-pokręciłam zła głową próbując się uspokoić.Szłam aż miałam wychodzić z parkingu i usłyszałam wołanie dziewczyn
-Ali!!!!Ali,wracaj!!!-krzyczały razem,ale ja nie zwracałam na nie uwagi,za to zaczęłam biec.Po krótkim biegu dotarłam wbiegając do domu i zatrzymując się w domu...było ciemno i cicho,za cicho.Biorąc pod uwagę że drzwi były otwarte a moja siostra w domu jak wychodziłam to było to dosyć dziwne.Zaczęłam iść w górę po schodach i usłyszałam ciche jęki rozkoszy,przyłożyłam ręke do ust w szoku-czyżby mój ojciec znalazł sobie laskę do seksu-pomyślałam podeszłam do drzwi sypialni ojca,po czym przyłożyłam ucho.Znowu usłyszałam jęk i to taki nad wyraz młody jak na dziewczynę do ''ruchani" dla mojego ojca.Nie nie nie-powiedziałam do siebie i pokręciłam głową-to na pewno nie moja siostra,ona jest za młoda i nie jest głupia,ale kto wie co jej do łba przyszło.Uchyliłam lekko drzwi i ujrzałam coś czego nie powinnam,moją siostrę i Maksa w czasie namiętnego pocałunku po stosunku.Trzasnęłam drzwiami i pobiegłam do łazienki zamykając drzwi na klucz i ześlizgując się po nich ze łzami w oczach.Boże jak ona mogłam myślałam że jest rozważna a ona za to na pierwszym kroku pieprzy się ze swoim pełnoletnim chłopakiem.Boże,Boże,Boże,Boże-krzyczałam w duszy i jeszcze bardziej się rozryczałam.Nagle usłyszałam dzwonek,a potem ktoś otworzył drzwi a następnie z trzaskiem zamkną,mniemam komuś przed nosem.Szybko wstałam otarłam łzy,na szczęście się nie malowałam, więc nie wyglądam tak koszmarnie.Otworzyłam i trzasnęłam po wyjściu z łazienki drzwiami i zeszłam na dół.Usłyszałam dobijanie się do drzwi.
-Kto dobija się do drzwi?-spytałam siostre która opierała się o komodę w samych majtkach i koszulce Maksa a jego nie było,miała tez papierosa w ręce,okropne.
*Pov.Wiki
-Kto dobija się do drzwi?-usłyszałam głos jak mniemam mojej BF Alicji.Ja i Zuzka stałyśmy przy drzwiach a chłopaki za nami dokuczali sobie i się śmiali.
-Nikt ważny-odparła Amelia
-Czyli?!-warknęła Ali.Lecz ja nie za dobrze ją usłyszałam bo w tedy James-bo tak nazywa się mój boski bóg-zaczął się głośno śmiać.
-Ćśśśś-uciszyłam ich z dezaprobatą.Oni spojrzeli się w naszą stronę,po czym na siebie i zaczęli kierować się w nasza stronę.
-Co jest???-spytał James i trójka zrobiła zdziwione miny.
-Zaraz zaczną się krzyki i wrzaski-powiedziała Zuzka
-Dla czego?-spytał sie Harry
-Bo Amelia nie wpuściła nas do domu dla tego-wyjaśniłam,a oni wzruszyli ramionami i zaczęli słuchać.
-Nikt ważny-warknęła Amel.(skrót)
-Kto!!!!-krzyknęła Alicja
-Twoi znajomi....twoje zdziroskie przyjaciółeczki i jacyś popaprani gejowscy chuje.-warknęła na odchodnym jak mniemam wybierała się do salonu.
-Stój!!-krzyknęła Ali-Dlaczego ich nie wpuściłaś!!!-warknęła
-Bo nie miałam ochoty...zresztą...i tak oni byli dla ciebie za ładni,patrzyłaś w lustro-za pyskowała do Ali Amel.
-Oj bo pożałujesz tych słów-warknęła Ali
-Ja...nie TY tak-powiedziała i lekko się zaśmiała władczo.
-Ja niby za co??!!!-zdziwiła się
-Coś się wymyśli i tak dostaniesz za podsłuchiwanie zoczona suczo.-warknęła na końcu
*Pov.Alicja
-Ja,ja-podeszłam do niej,byłam od niej wyższa więc patrzyłam na nią z góry-ty kurduplu doprowadzasz mnie do jasnej kurwicy więc zamknij ta mordę bo ja to zrobię-złapałam ją pod brodę i ścisnęłam policzki.
Ona odepchnęła mnie i rzuciła szklanką,która stała pod komodą-przez co poczułam ogromy ból w głowie więc się pochyliłam.Ona stała trochę wystraszona.Podniosłam głowę a po moim czoła w dół zaczęła spływać krew.
-Widzisz co zrobiłaś mała kurwo-powiedziałam do nie ledwo,nie mogłam się wysłowić przez ból
-Ja n-n-nie ch-ch-chciałam-zaszlochała,ja spojrzałam na nią krzywo.Nie wierzyłam jej.Nagle poczułam ogromy ból i upadłam na kolana.Amelia krzyknęła zrozpaczona i podbiegła do mnie.
-Boże siostrzyczko nie chciałam-rozryczała się
-Zamknij się!!!-krzyknęłam a ona się wystraszyła-Nie dotykaj mnie!!!
Ona odsunęła się przerażona widząc że moje oczy robią się czarne ze złości. Powoli opadłam na ziemie i dopiero usłyszałam głośne walenie w drzwi,było tak donośne że głowę mi rozrywało.Zaczęłam ciężej oddychać,po czym zobaczyłam jak moja siostra wstaje i biegnie do drzwi,a później wystraszone dziewczyn wołające moje imię i potrząsające mną a za nimi wystraszonych chłopaków,chwile na nie popatrzyłam po czym się uśmiechnęłam i zobaczyłam ciemność.
---------------------------------------------------------------------------------
Jak myślicie Alicja się obudzi czy będzie w śpiączce?
Wiem pozmieniałam i zwiastun nie pasuje,przepraszam :(
Ale jakoś tak mnie natchnęło na "bad girl'' Alicje.
A i przepraszam za wulgaryzm. :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz